Drepturi suplimentare pentru clientii Rent a Car la nivel european

Comisia Europeana a lucrat cot la cot cu organizatiile de tip Protectia Consumatorului la nivel european pentru a aplica mai corect drepturile clientilor din sectorul Rent a Car. Drept urmare, companiile mari de Rent a Car, inclusiv inchirieri auto Bucuresti, au fost de acord sa imbunatateasca modul in care comunica cu clientii. Clientii vor avea parte de claritate sporita privitor la asigurari, politici de confidentialitate si ajutor in cazul evenimentelor nefericite de accident/daune fizice aduse masinii inchiriate.

Principalele drepturi ale consumatorilor Rent a car Bucuresti  Otopeni includ:

  • Transparenta imbunatatita la rezervarea online:
    • Informatii clare privitor la extraoptiunile disponibile.
    • Informatii clare privitor la depozitul care trebuie depus.
  • Informatii suplimentare privitor la asigurarile suplimentare disponbile precum CASCO – incluzand preturile.
  • Conditii clare privitor la numarul de kilometrii.
  • Practici in avanatajul clientului privitor la taxe suplimentare: clientii au dreptul de a se opune pe cale legala inainte de a plati daune companiei de Rent a Car.

Aceste propuneri sunt putin cate putin adoptate si de alte companii ce inchiriaza masini.

Clientii nostri au parte de cele mai bune servicii, iar drepturile lor sunt cele mai importante pe piata de rent a car din Bucuresti.

* actualizat in aprilie 2018